vaknade nyss..

Var sjukt trött och hade lite ont i halsen men det är juh skit samma så jag orkade verkligen inte gå till skolan behövde sova ut en dag . Så här är det att jag går upp kl 7 varje morgon eller det beror på om min mamma kör mig till skolan eller inte , men jag ställer larmet på 6 och sedan snosar jag till 7 eftersom jag gar jätte svårt att komma upp på mornarna . Men som ni kanske sätt så kommer det bli bättre med video inlägg nu dom närmaste dagarna eftersom jag har fått igång med allt nu , men ibland vill inte videofy ladda upp mina videoinlägg , men en av dom gick juh bra och det var ett video in lägg på en hundrandels sekund x) haha jaja ska försöka fixa felet så kommer det upp lite vidioinlägg förhoppningsvis. men nu ska jag gå ner och äta, puss på er / m

gid va jag saknar spanien och all sol , kolla va brun jag var ..
Men om 5 veckor drar det av mot solen igen men kom inte ihåg vart , hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0