trött ..

Ni anar inte hur trött jag är , är bakis som ett litet svin , har inte ens börjat tänka på att kä på mig eller att ens gå ut ur mittrum , men snart måste jag eftersom jag ska möta Jaow om ett tag , Men vad gör man .
Igår gjorde jag bort mig totalt jag var ine på facebook och smsade helt random saker med folk skrev i loggar och aah man vill inte veta , kollade också mina fina sms ... aah du pinsak tjej säger jag bara . Eller okej jag bryr mig inte speciellt mycket så eftersom jag hade en otroligt lyckad kväll . Och det är klart att man ångrar grejer dan efter det gör man alltid .
En rolig grej jag gjorde var att sätta på Heddas pappas tjejs barns troser på en killes huvud och gnuggade i hans ansikt .. hehe snell tjej ! Men det slutade med att jag blev jagad , men jag klarade mig ganska bra faktiskt , Men nu ska jag dra , puss på er / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0