Träning nästa.

Hej alla gosiga , nu ska jag snart åka till pelletäppan och tränna lite tennis , jag har träningsvärk i rumpan från förra träningen så får hoppas på att jag kommer kunna gå i morgon ;)
Känner mig jätte konstig i mitt ljusa hår , tycker verkligen att det är jobbigt att ha det , ´Men kanske färgar om snart om jag inte tycker att det blir bättre .. Vissa tycker att det är fint men tror nog att alla egentligen tycker om mitt bruna hår mer , men jag bryr mig inte om folk sger att det är fult för det gör juh bara att jag kan ändra på det ! Men nu kommer min mamma snart så jag ska ta och packa väskan lite , så har det så bra så länge , puss / eran maow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0