tränar för att kunna äta ?

börjar fan undra vad som är felet på mig jag tränar men efter mina träningar kastar jag i mig typ mc-donalds hahah sjuk jag är , men gott är det . Nu sitter jag iaf i mitt rum duschade nyss och har fönat håret det blev spikrakt och lent , det var för att jag använde min fön med borste på , det funkade faktiskt riktigt bra  :) ska börja köra på det , Idag har jag varit i skolan och tränat bara , träingen gick piiiiss ! och så finns det en så sjukt snygg kille på min nya klubb att det är något otroligt asså , men han är yngre en mig -.- tråkigt nog .. Men titta kan man alltid göra ;) Men nu ska äta godis och sen sova för jag är något otroligt trött , Så puss på er ! / m


min underbara fön !

resultat :)


godis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0