skolfoto ..

Hade vi idag , jag gck upp vid halv 10 och fick reda¨på att det var skolfoto i skolan kl 10.15 så jag gick upp och åt lite och sedan fixade mig snabtb , och sen tog jag fotot och drog sedan hem igen eftersom jag vill bli heltfrisk till helgen , men jag fick iaf sitta längst ner , hehe själv med alla killar :P menmen det var nice fick sitta i mitten av raden också :) Men bilden blev inte så bra eftersom ajg glömde sträcka på mig så jag såg jätte cp ut x) hehe aja skit samma huvudsaken var att jag var med tycker jag , men vill juh inte missa det sista årets foto . och det sista med klassen .. :/ men jag tar mitt privata foto när jag kommer tillbaka till skolan igen :)

Jag har nu pluggat i 1 timme och blev klar med Engelskan (nästan, en fråga kvar som jag inte fattade) plus att jag var tvungen att läsa ut en Engelsk bok också .. aja klar med det iaf . Sen ska jag läsa en svensbok ondskan som jag skrivit om förut , men den ska vara klar och så ska jag svara på frågor , sen har jag 2 prov på fredag som jag måste göra kemi och matte -.- plus spanska redovisning .. ! kommer inte palla men det fördröjer tiden iagf, eftersom det här med att vara sjuk suger .. men nu ska jag dunka musik och försöka ta chilla gaaaalet en stund och sedan plugga plugga och plugga lite till .. känenr att det här är första gången jag pluggar hemma ! :D jag är bäässt ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0