seg dag ..

Åt faktiskt min första kebabrulle idag , det var helt okej men rekomenderer inte felinos .. det var bara kött typ och smakade riktigt tråkigt, eftersom ajg har faktidt smakat en tugga på en ennan när jag sov hos Rebecca och den var sjukt god :) Men eftersom jag börjar må bra igen så är det riktigt segat att avra hemma , blir väldigt lätt utråkad och det kanske inte direkt är en fördel men man får leva med det , Men jag har ganska mycket att ta igen i skolan så skiter i att gå till skolan i morgon och pluggar hemma istället för jag har faktidkt jobbat riktigt bra idag och min mamma var riktigt stolt över mig (a) thih , aja nu ska jag snart ner och titta på kungarna över tylesand eller vad det heter , sjukt bra faktidkt :) så ha det så bra så höres vi kanske senare , eller i morgon , puwwwss !

mittbena :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0