kallt .......................

Jag saknar sommaren redan , hatar att gå runt och frysa , snart komemr snön och man ska ha mössa , vantar , jacka , halsduk , vinterskor , tjocka strumpor tröja och långkallingar -.- kommer itne orka det , men som ur är så kommer jag faktiskt åka utomlands på sportlovet :) kanske hinner bli lite brun !!
Men ändå sen kommer all snö och all går runt och snorar och hostar och blöta kläder överallt . Eller vad säger ni gilalr ni vintern eller?
okej jag kan hålla med om att vintern är otroligt vacker , när ajg var mindra brukade ajg gå i skogen till skolan och då var man tvungen att ta en lten stig , och över stigen hängde det grenar med lite frst och snö på , sjukt fint , om ni påminner mig kan ajg fota i vinter på det :)  Men nu måste jag faktiskt plugga eftersom ajg glömde det (a) hehe , Men godnatt också för kommer inte blogga något mer idag , så ouss på er ! / m

En sak jag verkligen inte gilllar med vintern är att aunt min näsa blir jag helt röd för jag blir så torr på vintern .. -.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0