jag vill kunna säga att jag älskar dig ..

Ngot jag verkligen saknar i livet är en pojkvän , ja vet att jag lovat dig jaow att inte säga det eftersom vi ska lådsas som om vi hatar killar ..  he he avslöjade .
Men det fins inget bättre en en kille som alltid finns där , någon att mysa med speciellt , man vet att han bara är min och ingen annans , och jag har glömt vad kärlek inebär , har inte varit kär sen i vintras sisst , eller okej en gång efter et också men det varade i typ 1 vecka tills jag inte tyckte att det skulle funka , Men jag vill verkligen ha en kille nu , snart kommer jag ta den fulaste killen jag hittar bara för att få någon .
Hockey killar är något jag iaf faller för men dom är sjukt svåra , så jag försöker typ inte ens längre ..
Känns som aqtt jag kommer dö singel ..
Alla singel killer , Det är bara höra av er !! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0