inte sugen ..

Jag är så sjukt otaggad på att åka och träna , min tid är egentligen på tisdagar men en tjej som är med och äger tennishallen frågade om jag kunde byta ut min tid och eftersom jag inte vågade säga nej så sa jag ja utan att tänka eftersom ajg stod helt själv på banan .Och när jag sa det till mina föräldrar så blev dom lite små irriterade eftersom dom på tennisen hade frågat mig utan att prata med dom först eftersom det är fegt att fråga en liten tjej när dom vet att hon inte skulle våga säga nej ..
Men ska se hur det är att träna idag och så kanske jag får tillbaka min tid nästa vecka .. men om det inte går så behöver jag bara vänta typ e månad tills rönninge tennishall är uppbyggt igen . Men nu ska jag sitta lite framför fb och lyssna på musik :)

För er som inte vet så har rönninge TK rasat ner , den gjorde det i vintras för att det blev för mycket snö på taket ..  fattar inte riktigt hur eftersom vi hade ett runt tak ? Men det som var läskigt var att den rasade iho på min tennis tid och den rasade judt den vecka mion familj hade åkt till fjällen , men ingen dög eller så utan det var lite akrap sår bara så det är lungt :) mrn puss på er / m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0