hola atodos !

Nu är jag hemma efter en kväll på RUK (rönningeungdomskafe) det blev mycket skippo och idol och chilla galet med lite friends ;) Men inget speciellt har hänt så jag har inte  så mycket att säga om dagen ..

Tänkte berätta lite om gårdagens diskution med klassen , Det blev lite catfight bland tjejerna .
Vi skulle prata i grupper om olika frågor och en av dom var "kan man älska ett djur lika mycket som man älskar en människa" KLART SOM FAN MAN KAN ! Halva gruppen (av tjejerna) tyckte att man inte kunde det eftersom om ens bror eller katt skulle vara tvungen att bli offrad så var det så klart att man valde brorsan .. Men vem sa något om att offra ?! Den anndra halvan (som då jag var med i) tyckte att det var självklart att man kunde det , man behöver inte prata om sin bror eller bästa vän .. Jag som själv hade en katt för några år sen som nu är död :( älskade den som min egen bror helt seriöst , om jag skulle välja den eler någon av vissa vänner jag har (dom som inte är nära) skulle jag valt att vara med den . För man behöver inte alltid mena att man ska döda människan eller djuret , Men det blev iaf ett jävla liv speciellt på mig för jag blev riktigt sur :p Men eftersom jag vet hur mycket det tog på mig när man katt dög och hur mycket både jag och min familj älskade honom så tyckte jag att det var riktigt dåligt att säga att man inte kan älska ett djur mer en en människa , för Burre eller hans riktiga namn mr burrbank hehe gulligt ja vet ! (min katt) var som en i familjen och var inte vilken katt som helst utan den jag hade lärt den sitt och den kunde nästan ligg . Men nu ska jag dra , pussen / m

Ebba du som läser min blogg ibland om du ser detta så är du en riktig djur hatare och då måste nu välja att jag ska döda din hund eller syster !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0