hemma hos Annica

hej sötisar kunde inte boga igår eftersom jag had lite för mig , dagen började anska bra faktikt umgåddes med trevligt folk , men sen lite senare sutade det med att våra kompisars kompis fick åka in med abulans eftersom han druckit för mycket . Ena killen fick göra hjärt och lung räddning på hono eftersom han tappade pullsen . jag var riktigt rädd kan jag juh berätta ..
Sen satt vi bara och snackade skit hela kvällen , har inga bilder på den här datan så det får vara att tråkigt inlägg utan bilder :P

Nu sitter jag iaf hemma hos Annica och åt precis lite mat . Men  det roliga är att hon inte är här  jag är hemma hos henne med henns bror eftersom hon skulle på dop så jag väntade hemma hos henne så länge, men hon kommer väl hem om typ 2 timmar hehe sen hitar vi väl på något .
Men ha det s bra och skriv gärna lite saker ni skulle vilja att jag skrev om :) kan skriva till
htt://[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0