hehe

Jag har inte varit i kolan idag och därför får jag inte heller gå ut , men drog iaf hem till Annica eftersom mamma inte var hemma och kunde därför inte veta vad ajg gjorde :)

när jag är hos annica ringer min madre ..

jag: Hej mamma !

Mamma :hej gumman !

jag : efterom ajg varit så duktig och gjort alla mina läxor kan inte jag få åka och äta middag med Annica då ?

Mamma: Ska du träna också eller ?

Jag: Nej ? jag har precis varit sjuk .

Mamma : nej då ska du inte gå till Annica heller du ska inte gå runt ute och visa dig när du itne varit i skolan , så om du vill äta med henne får ni äta hos oss .

Jag: okej det kanske vi gör ! (sitetr i annicas soffa)

hehe aah så kan det låta.. Men sen slutade det med att vi träffade Keff simon och några och gick runt lite ute och hade det trevligt :)
Förlåt mamma !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0