hatar att vara tjej ibland ..

Ibland hatar jag verkligen att vara tjej det finns massa saker som ärjobbigt med att vara tjej ..

1. Måste föda.
2.måste sedan gå runt med barnet i magen och bli fet.
3.Måste sminka sig för att vara fin (inte alla)
4.Får mens
5.Måste gå runt och vara oroliga efter sex om vi blivit gravida
6.kan inte stå och kissa :O
7.Måste nästan alltid se bra ut ...
8. tar dubbelt så lång tid att fixa sig som vad de gör för killar
OSV ...................
(tänkte inte så mycket när jag skrev eftersom mitt humör är helt cp.)

Nu har jag iaf haft min mens i 2 veckor , helt sjukt !Tror inte att det är någpt fel med mig , Hoppas inte det iaf ,om någon vet varför det är så hr så kan ni väl mejla eller skriva en kommentar om varför är ni gulliga , men tror att det kanske tar slut tills i morgon men tänker inte gå runt med mens en helg till , man blir dubbelt så lätt på verkad av det för er som inte vet . så ta det lungt med spriten när ni har mens , Men det jobbiga med det är att jag går alltid runt och tror att det läker igenom osv , mens är det vidrigaste jag vet , hatar att hadet pga att det är ofrächt och jag klarar inte av att folk rör mig när jag har mens .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0