Har inte varit inne något ! föööööörlåt

jag har varit ute hela dagarna och kom hem typ mitt i natten hela tiden , men i helgen har jag ..

Fedagen var jag först med Annica simon keff , skit kul hade vi till hedda kom -.- nej driver :D haha nej men sen kom hedda och var med oss en stund eftersom hon inte hade något att göra , Sen drog Hedda , och Annica och Simon gick ifrån mig så jag var med Keff och Lucas tror jag han hette :P
Sen efter en stund kom Marcus och var med oss . Sen tyckte jag att det blev lite segt eftersom det bara tillslut var jag och Keff kvar så jag ringde Danne som tog med sig Matte och Ante , så var jag med dom istället, och massa konstigt hände den kvällen :o aja det var min fredag..

Lördagen så var jag först inte sugen på att göra något alls eftersom ajg var på så sjukt dåligt humör men jag hade planerat med Becci hur länge som helst a6tt jag skulle sova hos henne , så vid sex tiden var jag kanske där . Efter ett tag möttes alla vid ett dagis där vi krökade satan skit mysigt faktiskt vi körde saning eller konka tillslut och det slutade med strul sugmärken och en hel del andra saker . Och alla som var där vet juh vad mer som hände *host* hehe .. menmen piiinsamt.
Sen drog vi på fest i skogås och sedan drog vi tillbaka till söder och gick till lekparken igen och det slutade med knas .. men vi var hemma hos Sophia vid kl 04.00 och fick äntligen sova , men jag somnade inte förens kanske 5-6 något , och vaknade sedan vid 11.

Söndagen började med att beccis päron hade ringt hela morgonen så vi var tvungna att dra hem snabbt , när vi var hemma hos henne ringde vi efeter hem pizza skit gott hade bara ätit en macka på 24timmar om inte mer t.o.m , men sen drog vi och mötte davis och åkte hem till Erik och hade faktiskt ganska tråkigt .. -.- men jag var ändå sjukt trött så .. Men sen drog vi till söder och jag började ta tåget hem mot rönninge. När jag var i Rönninge så träffade jag Simon som följde med mig hemoch drack saft och snackade skit :D haha aja det var myyys ! Sen åkte jag och hämtade vingar och en krona hos jocke och ann-sophie eftersom jag har spexfoto i morgon :P Och nu sitter jag här och bloggar :) så ha det bra , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0