godnatt

jag ska nog dra mig mot sängen mår så sjukt dåligt , sitter här och dricker honungsvatten , och försöker göra så jag kan prata för nu vill knappt min mun öppna sig längre utan att det gör sjukt ont ...
men tog iaf spex foto i dag som är sjukt fiina ! :D haha tog Felicias bilder eftersom jag inte heda några egna ,

fixar håret



alla var prinsessor förutom jag som var en fe :) hehe


resultat av spexfotot , eller okej det här är nite det riktiga :)

gick runt med våra fina kläder och allt hela skoldagen :)

Jag orkar verkligen inte blogga nu eftersom ajg såg att jag inte hade lagt ut det här inlägget och jag skrev det för ett tag sen faktidkt menmen , godnatt och så hoppas vi att jag mår bra imorgon :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0