gårdagen kommer nu ! sorry

Hade fullt upp hela dagen igår så jag han inte blogga . Min lille bror fyllde 4år .. STOR !  och sedan drog jag hem till Hedda och festa loss ! vi körde ölspelet , det är svin kul , har ett inlägg som kommer upp senare också .
Eftersom ajg inte var så frisk i huvudet så var jag så klart med på klädpoker och satt tillslut helt naken med bara händerna för brösten och en tröja över fittan , he he pinsam brud ..
Men det var kul som fan kom på väldigt många bra ord eller aah dom är bättre när man är fullkanske "macfesta"
och "munnensuger , handen duger" fattar ni ? ;) hahah aja det var lite smart ändå .
Men nu ska jag bara ta det lungt ett tag och vakna till lite och sedan blir det att gå ut och hitta på något med jaow . så puss på er ! / m


jaow

sötaste Elin .

Elin Jag och ppullis .

jag och pullis kör klädpoker med boysen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0