fight är inget jag gillar


Jag kom till skloan idag helt normal , hade sovit ganska bra faktiskt , så när jag är på väg till klassrummet kommer hedda fram till mig och säger att Ville i vår klass är misshandlad och blev det ca kl 00.00 i salem vid kulan i lördags , och jag och Hedda hade varit där kl 23.50 , och så klart var det av någon av dom vi var med . En av dom hade gått i vår skola så Ville viste vem en av dom var , Men den andra killen beskrev Ville som en nära kill kompis till mig , så jag fick juh panik ! Kunde inte koncentrera mig på hela dan och jag fick uinte tag i honom när jag ringde för att kolla att det verkligen var han som gjort det , så jag gick hela dagen och ville typ gråta så jobbigt var det . Så när jag sätter mig vid maten i skolan och ska äta , så svara han ....
Vi prata i några sekunder och han fick mig verkligen att fatta att det int var han eftersom han verkligen lovade på allt att han gick hem direkt och att jag borde veta eftersom han ringde mig den kvällen .. Men fattar ni känslan av att tro att en man verkligen bryr sig om har slagit sönder en i ens egen klass , hande fan brytit näsan och förstört hela ansiktet på honom .. Är ganska emot att slåss faktiskt . har själv varit nära på att bli misshandlad och blivit slagen men inget farligt . Och att fatta att folk verkligen hoppar på oskylldiga människar så är sjukt .
Glömde säga att det var 2 till i min klass som blev det men dom fick inga sår utan tuppa typ av eller något ?
För om ni skulle träffa dom här killarna skulle ni fatta , det är verkligen inga som letar bråk ..
/m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0