fail eller?...elle.........elle?!

Hejsan hoppsan alla söta bönor..eller aa kanske hönor. Låt mig tänka, nej juste ni är mänskliga..!
Gådagen..den blev en aning failad haha, vi skulle hem till elin you knooow. Vi hade iallafall inte kul där, visst det kanske bara var vi, men NEJ kul hade vi ej tyvärr. Så ett tag senare när vi hade dragit därifrån så blev det en pizza haha, Ovanligt med mat visst :):):):):) MAT IN MY HEART!

Har lite bråttom så ursäktar felstavning med mer men snart ska vi dra till vår kära vän en bit bort :) Jag gillarT!!
Men åter till gårkvällen, vi träffade Daniella och drog sen till RUC...vad blev det sen, jo lite moppepojkar he he. SVINKALLT HEJ HEJ :O:( Ej bra nej.
Idag har maow jobbat och jag har tränat så det blev tidig morgon för oss båda...speciellt ja! Nej kanske inte men senare så taggade vi in till Stockholm med Hedda som tycker min ring är superful..men shit jag bryr mig ej så vafan......Åhh hej jag driver. FAST hon tycker den är ful..:(  Jaja vad har vi sedan gjort undrar ju ni såklart...- Vi har åkt tåg, och aa inte mycke mer. ^Puss

Aa, fast ne, hehe jaaaaaaow som skrev detta underbara inlägg och babes fortsätt läsa!! Love yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0