Dagens ord ..

 Det är impossible att sjunga impossible ..


Okej nu vet ni det ni kan ju försöka lista ut vad det är en stund ..
Eller .. så säger jag det bara ! okej så här är det låten jag sjunger på sången , eller ja en av låtarna men den jag jag vill sattsa på lite den här terminen om vi ska uppträda eller något heter impossible.
sjukt bra låt enligt mig , kan bara inte sluta lyssna på den , Men det är helt impossible att sjunga alla dessa impossible som finns i låten , för när man står inne i studinom och ska sjunga så högt så länge blir det otroligt jobbit haösen börjar värka och man får inte luft .. -.-
Men jag ska klara den och jag ska vara nöjd det ska inte låta som en förväxt ko när jag sjunger det utan normalt.
Nu ska jag vila halsen lite och försöka ta det lungt en stund , för jag hostar oavbrutten på grund av allt sjungande.
Så ha det så bra mina små gullungar ! / m

en söt bild på min bror som fyllt 4i fredags , så sjukt stor snart flyttar han hemifrån och skaffar barn ohh okej ska inte prata så här nu .. han är min bebis tills han väljer bort det ( om inte till och med då )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0