ambulans andra gången på mindre en en vecka ..

Jag har aldrig tidigare i mitt liv varit med om någon som åker in med ambulans , men på mindre en an vecka har de hämtat 2 av mina kompisar eller okej en var min kompi sen andra var min kompis kompis eller vad man ska säga ..
Men iaf första har jag berättat om innan det var kille som drack för mycket och blabla höll på att dö osv , idag på idrotten så sprang Jakob och Daniella in i varandra och Daniella gjorde illa sig (det var inte alvarligt med iaf ambulansen kom fortfarandre hehe) hon låg och skrek men tror nog mest att det var av chock och lite annat antagligen. Men hon bad iaf om en ambulans ? så de kom efter ca 30 min .. sega som vanligt ! Men så hon åkte in men tror inte det var något speciellt kanske en stukning eller absolut kanskekanske en spricka .
men nu är hon iaf inne och röndkar.


+

=

sa passa er för att dricka för mycket och att göra saker som riskerar era liv !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0