500kr ! niceeeeeeeeeeeee

Fick nyss 500kr av min mormor eftersom hon inte har firat mig en , och snart kommer min morbror också och kusiner och jaow så klart :) jag fick 2250 kr i går också , är de nice eller är de nicee !

gårdagen var ganska trevlig , synd bara att jaow inte kunde vara med .. Men jag och Hedda drog iaf till Simon och träffade simon ,simon, milos , dana , bulten sen träffade vi mer under kvällen . det var ganska mysigt alla var typ as packade x) men inte moi faktiskt även om ni kanske tror de , så chillade jag galet bara , men jag ghade super trevligt ändå . senare började jag röra mig hem för jag kände typ inte min kropp längre eftersom den typ var is -.- , sen pratade jag med Simon ett tag eftersom han var lite borta och tyckte jag skulle hoppa ut genom fönstret och sen skulle han hämta mig så vi kunde dra till honom och prata ? aah ni fattar inte så normalt kanske . Men nu ska jag nog gå ner och vara lite social ett tag, så ha det så bra gullisar ! kysskyss !/m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0