min dag .

Har spenderets inne i stan med Annica , jag åkte direkt efter skolan in till stan och mötte upp henne eftersom hon praoar inne i stan nu :) fick hem lite grejer faktiskt :) Hittade ganska roliga mössor när jar var inne i olika affärer fattar inte grejejn med dom haha :P men ala har olika smak , men basker är faktiskt inte min grej ;p



om du vill köpa dessa så finns den första på JC oxh den anndra MQ ;)

Men sen när vi skulle börja röra oss hem så gick den roligaste tanten runt i stan och pratade finska och hade antagligen rökt men började filma precis när hon trillar ihop på marken :P Videon kommer ut sen om det itne är fel på den :)
men har är mina fina kap för dagen :)











Men nu ska jag sova ni får sova så gott så heres vi i morgon :) puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0