förjävlig dag..

Kanske inte kommer blogga så mycket på ett tag kanske kommer in något inlägg i bland eller så men jag är jätte trött på att blogga .. Men i dag blir det iaf att jag ska träffa jessica och se vad vi hittar på :)

Idag avr jag inte i dkolan på hela dagen eftersom jag var hos polisen -.-
Var ett vittne eller vad man ska kalla det , egentligen inte för jag såg inte misshandeln utan var bara med en kille som gjorde det och är skyldig .. idiot ! Men vad gör man .
Sen har jag bråkat med en falsk brud som jag bara inte klarar av , som tror fööör mycket om sig själv men är egentligen inget och alla hatar henne fast hon har inte fattat det en hahah aja vad gör man , men nu ska jag dra så ha det bra puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0