dumma mig ! helgen kommer ............................................NU !

I helgen var det ganska mysigt men et kunde blivit mysigt om jag kunde fått lite tid med en person ;) hehe
Aja iaf så åkte jag in till södra och träffade lite kompisar först var det Olivia Rebecca och Filip , Sen åkte vi och hämtade deras drick någonstanns åt helvette nä men en bit iaf, då åkte vi med Danne Däivid och Alex , men vi satt typ och väntade på killen i ca 40 min om kanske till och med mer ? Aja det var kallt iaf :P
Sen efter det frog vi hem till Filipa , och hos henne var det typ Sophia milos andre , william och några jag inte vt vad dom heter :P är inte så bra på namn och speciellt inte när jag har lite grejer i kroppen ;P Sen hade vi lite mysigt och sedan drog jag och Rebecca och träffade Erik eftersom ajg vill att han skulle komma hehe , men det slutade med att han stanade i typ 20 min , vi satt en stund på hennes ballkong och snackade lite och sen drog han typ eftersom det började bli lite segt, och alla somnade och var hungriga .. Så vi drog till mc.donalds och åt .
Det som var synd var att ajg hade tänkt att ätra största menyn men istället slutade det med att när jag kom fram till kassan så höll ajg på att spy på kasörskan så jag ville inte ha så mycket för jag ville verkligen inte spy så ajg köpte bara en pommes . Men när jag kom ut igen så blev jag super hungrig och ville ha mat iaf men eftersom kl var 4 så stängde dom :P Sen drog vi hem och sov :) SLUT !

Söndagen finns det inte så mycket att berätta om eftersom att jag bara åkte till Annica och hade mys med henne och hennes familj (a) så tog jag det bara lungt :)

Men helgens händelse var nog att en tjej tappade sin telefon i toan ! hahahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0