sängen nästa .

hejsan hoppsan , jag skulle sovit hos Jessica nu men det blev lite ändrade planer så jag sover hemma istället , men hon kommer till mig i morgon ganska tidigt runt fem kanske så det är lungt.
Efter att vi fixat oss drog vi in till södertälje och träffade några , vi gick i typ 100år till en av dom och när vi väl var framme så var vi tvungna att springa till bussen för att vi skulle komma hem i tid , menmen .. det har inte direkt hänt något speciellt om man säger så , i morgon ska vi upp runt 7 för Jessica ska ut och springa och jag ska träna tennis . så det är ju inte så jätte skönt kanske , men nu måste jag börja röra mig mot sängen , får se hur det går eftersom jag har druckit ganska mycket coola . Och som ni kanske inte vet blir jag extremt spidad av coola och får jätte svårt att sova så min pappa vill inte att jag dricker coola efter sex , he he .. pinsamt men skit samma ! 
juste i morgon tror jag inte det blir så bra uppdatering pga att vi ska in till stan och titta efter skor och lite mer grejer som vi tjejer älskar , och efter det ska vi hem till marcus och kröka satan hoppas jag , men ni får sova så gott så höres vi ! puuuss ! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0