men tja

Hej alla söta !
nu sitter jag framför datan helt ny duschad och fräsch , jag väntar på min älskling jaow , hon är hemma hos sig just nu eftersom hon var tvungen att åka hem för min mamma hämtade upp mig och min bror för att vi skulle äta lunch tillsammans , ganska trevligt faktiskt . 
Vi åt på en ny restaurang  med buffé , då kunde man välja massa gott jag tog suchi , vock med kyckling och ris , och friterad kyckling eller något , och det var riktigt gott :) efter det drog vi till mitt och jaows favorit ställe (synd att hon inte var med..) menmen , kan ni lista ut vart jag var ? ;)
där köpte jag något gott iaf , he he .
Men nu pratar jag med min sötnos jessica och jag ska snart börja knalla över till henne , så ni får ha det så bra en stund utan moii !
pussen sötisar !! / m




Kommentarer
Postat av: Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-07-28 @ 17:36:37
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0