maows family in my ♥

Men faktiskt så helt seriöst!! Bara den grejen att när dom igår kom hem så fick jag en stor kram av hennes pappa och han frågade hur det var med oss båda, om vi hade haft det bra och han tyckte även att vi klarat den här veckan superbra...vi hade mognat med andra ord. :) :)

Och hennes småsyskon är ju bara för söta, ibland önskar jag att jag kunde kidnappa dom. Fast egentligen så ser jag dom ganska mycke med tanke på att jag halvt bor hos maow. Så det är niiiiice.
GillarT

Hade inget speciellt att skriva men nu är jag vaken efter att jag somnade vid sex ungefär på grund utav att det åskade och blixtrade så sjukt mycket samtidigt som regnet bara öste ner. (även nu)

 
så aa jag kunde inte sova men pratade istället med lite folk på msn, en av dom va micke. Berättade att jag inte gillade när det blixtrade och sånt så mycke då sa han att hadejag varit hos honom hade jag fått krypa ner hos honom och han hade skyddat mig.....♥Jaow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0