Hej sverige :)

Nu är jag framme i fina kanarie öarna , kommer nog kunna blogga iaf , kanske inte så mycket men ibland :)
Jag bor på ett hotel som heter anfi , skit fint kan ta lite bilder enare och lägga ut på bloggen men har ingen kamera så får sno mammas bilder ,men det vet hon inte om , he he . jag sov hela flygresan i stort sätt eftersom jag son typ 1 timme i natt "suck" Eftersom min familj alltid har värsta turen så kom så klart inte alla väskor , så min bror får inte sina kläder förens kanske i morgon kväll .. Men det etyder att vi får pengar att handla för så han fick ganska mycket nya fina kläder och själv fick jag ett par flippflopp :P
Men ciggen här uppe kostar bara 20 kr enligt min bror , ganska billigt , eller ?
Aja nu ska jag snart röra mig mot min underbart sköna säng och glo på tv .

(och jaow om du läser det här så saknar jag dig redan älskling ! kommer hem på fredag )

verkar som om det inte bara var jag som inte sov natten innan haha !





slitna och verkligen jätte fina ! men jag vet att ni gillart ! 
//pussar eran maow ! <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0