hej alla glada !

Nu är jag hemma efter en härlig dag i nykvarn som ligger i skogen . Men det säger vi inte högt , hehe .
Men iaf det började inte så lyckat eftersom bussarna inte gick och tägen var sena och sedan gick bussen till nykvarn bara en gång i timmen .. "suck" Menmen , till slut kom vi dit , vi fick välja mellan film eller bada och det är klart man väljer bad när man istortsätt bara har varit inne hela dagen pga regn ..
Så killarna tog en cykel (glömde säga namn, micke och daff heter pöjkarna) ocj jag ocj jaow tog en , gick inte så fort när jag och jaow försökte men efter ett tag lyckades vi komma fram iaf :)
Jaow blev så klart i puttad , men jag hoppade i själv fört som fan för att inte blöta ner håret och ansiktet eftersom vi ska hela vägen hem till rönninge sen , men det slutade juh upp med att det blev ungefär så ..
Men i morgon far jag iväg till kanarieöarna i en vecka . kommer gå upp vid 4 för att hinna slänga in ett sista inlägg till bloggen och sen får jaow sköta bloggen själv ett tag ,, kommer sakna min lilla fjärt är inte hel utan henne , men jag får ståut !
kyssar ! r/eran maow

 

har inga bilder på denna dator så det får bli lite old shiit !
 men jag vet ätt ni älskar mig ändå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0