Godmorgon !

Eller jag har egentligen varit vaken ett tag eftersom jag tog ett litet tränings pass nu på morgonen i regnet ..
Det är en sak jag ännu inte berättat för er , Men i morgon åker jag till kanarie öarna i en vecka , skit sköönt jag vet , men frågan är hur ni ska klara er !! Aja jaow kommer fortsätta blogga medans jag är borta , och om jag har tillgång till någon dator är det självklart att jag slänger in ett  blogginlägg :) men annars kommer jag säkert ha massa fina bilder som jag kan lägga ut när jag kommer hem . Idag har jag inte så mycket planerat eftersom jag ska åka i morgon kl 07.00 . Men jag ska självklart träffa jaow , för jag vill juh ha de bäst innan jag åker och med henne kommer jag få det :) Men nu ska jag upp och umgås en stund med min pappa och småsyskon som har kommit hem från gottland , har 2 små apar nu som inte kan sluta förfölja mig , hehe , menmen jag älskar dom så det är okej . 

Här är några av bilderna dom skickade till mig ..








jag glömde publicera det här inlägget men nu kommer det , bättre sent en aldrig :) puss eran älskade maow



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0