God morgon

Känner att det bara är jag som är vaken kl 07.30 på lovet .. jag hade en riktigt förjävlig morgon åt inget och kastade bara¨på mig lite skit för att få sova lite till innan träningen .När jag sedan komer ner till tennisplanen (som är bara hundra meter ifrån mitt hus) så var inte min tränare där , men eftersom att han alltid kommer lite sent så väntade jag ett tag och började värma upp lite smått .
Men när det gått en halvtimme förstod jag att han inte skulle komma , så jävla typiskt !
Men snart kommer min söta persika hit eller om några timmar då för båda vi tänkte sova lite till , fsten hon skulle vara här vid 5 i morse , men vet inte anledningen en men de lär jag juh få veta .
Men när Jessica kommer hit lär vi blogga lite innan vi drar in till stan , men nu måste jag sova igen , godnatt ! /m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0