gårdagen kommer nu ..

Nu kommer lite från gårdagen , det började med att vi faktiskt inte hade några planer alls (förutom att dricka) Men sen fick vi tag i Marcus Adam och mr hemlig som mer en gärna ville träffa oss . 
Vi mötte upp dom vid donken i Södertälje , sen hade dom ett romantiskt ställe dom ville att vi skulle vara på så vi gick dit , det var vid en brygga , kanske inte så romantiskt men gulligt att dom försöker jue :) där drog vi i oss lite vodka och hade det ganska trevligt med musik, vänner och sprit .
Men eftersom en av pojkarna var lite grinig så drog dom hem redan vid ett på natten .. 
Då började vi gå runt lite på stan då träffade vi en kille som spydde i en fin buske så honom pratade vi lite med , bl.a att vi inte hade någonstans att sova eftersom sista tåget gått så han erbjöd sig en extra säng till oss .. heh lite störd kille men iaf .
Till slut hittade vi en buss som gick till rönninge så vi satt i rönninges vackra park och ringde lite folk , men rönninge är juh tydligen jätte jobbigt att komma till så vi fick tag i en liten räka som kom , och det var våran egen lilla carl ! sen lite senare runt halv fem började vi röra oss hemåt. 
Ca fem var vi hemma och var båda sjukt hungriga och började laga hamburgare mitt i natten , men fan va gott det var asså ! efter det slocknade vi båda och vaknade runt 2 dagen efter .


jag vt att jag har en ful solbränna på bilden men vafan de får ni tåla det betyder juh bara att jag kommer bli brunare :)



är vi inte typ sååå snygga 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0