eran älskling är häär !

hej alla sötisar ! har ni det bra ? jag har det iaf skit bra här i solen , har hört att det är piss väder i sverige gnfört med här .. men det betyder juh bara att jag kommer se änu brunare ut när jag kommer hem .
Idag har det varit massa bad lite shopping och att vi missade en fitt buss . Sen hade jag en "romantisk" middag med min bror på en restaurang lite roligt eftersom alla trodde att vi var tillsammans , så vi fick ljus till bordet och massa skit , jag fick en frukt drink till maten ganska nice eftersom dom tror vi är mycket äldre en vad vi är .
Fick även använda mina fina klackar , kan få lite bilder senare men eftersom jag tar mina bilder på mobilen och inte var så smart och tog med överföringssladden till den så blir det att dom kommer ut när jag är hemma igen ..
Men eftersom min mamma är tööönt och vill kolla farmville så måste jag sluta snart men ni ska få lite goa bilder först ;).







som sagt så har jag min mammas data så jag kan inte riktigt bestämma hur bilderna ska vara och hon fotar inte så mycket , menmen det får duga med det här :) puss på er eran snart bruuuuna maow ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0