ont i magen ..

Nu har jag och jessica bestämt att vi ska börja skriva mer . som ni kanske ser så har juh inte Jaow skrivit nåfot på flera veckor och jag har nästan också slutat skriva pga det , Men nu ska vi iaf börja blogga mer så alla vet :)
Kl är just nu 22.48 och jag ska faktiskt sova känenr jag , eftersom jag har festat hela helgen innan skolan så har jag inte sovit så mycket dom senaste dagarna , och jag verkligen älskar att sova , kan sova runt 12 timmar .
Idag började jag iaf skolan inte kul alls vill bara gå i ide och vakna när det är sommarlov igen :P  men nu ska jag i alla fall börja dra mig mot sängen ska bara hämta ett glas vatten sen blir det att messa och musik tills jag somnar :) så nattinatti sötisar
först ska ni bara få lite bilder från första dagen i skolan !:)




bjuder blev en riktisgt ful bild !



Kommentarer
Postat av: arianna

fin blogg! (:

2010-08-17 @ 09:46:18
URL: http://kkovacevic.blogg.se/
Postat av: Terese

Fin blogg :)

Följa varandra på bloglovin?

2010-08-17 @ 11:50:38
URL: http://teresebrodin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0