maow på semester?!

NU BLIR JAG JU NYFIKEN PÅ VAD DET ÄR DU SKA SÄGA TILL MIG!! oCH HALLÅ VADÅ JAG KOMMER NOG INTE KUNNA BLOGGA SÅ MYCKE.......DU BLOGGAR MER ÄN MIG?! men det är bra älskling!!!!!!!!!!!!

Okej men nu fungerar min data som den ska iallafall så jag hoppas på att kunna blogga lite mer dessa dagar nu......det kommer ju bli super fränt! :):) Men jaha då tänker ni.."kul att läsa om vad hon gör under dagarna hmma i sverige...." Men vet ni att jag ska försöka hitta på något annat att skriva om också. Och om ni har tur kommer videos upp så småningom :D Det ska väl bli kul?? Ja men klart det är ju era idoler maow och jaow som är på videosarna....Så he he :P
Nu ska jag fixa klart mitt rum, eller aa fortsätta och se hur långt jag hinner idag. Men ikväll då ska det bloggas! :) Puss på er fina människor. /Jaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0