lite om Michaela"maow"Kjellberg .



Favorit färg : blå

Favorit djur : Katt , har alltid tyckt dom är sjukt söta pga att jag hade en katt sen jag var 0-12 och jag verkligen älskade den katten .. he he

Favorit låt just nu : det får nog bli After tonight med Justin Nozuka (eller hur jaow) ;)

Musik smak : Har väldigt bred musik smak .

syskon : En hel bror som är 17 , en halv bror som är 3 och en halv syster som är 1 år.

Bor : I Rönninge och i Nytorp .(nästan samma sak)

Senaste gången jag var kär : Ganska nyligen, nu i slutet av vintern .

Sport : Tennis men spelar inte så ycket eftersom jag nyss var med om en olycka . Annars tränar jag lite själv ibland .

Mat : Jag måste säga pizza !

djur : Jag har en katt , en hund och fiskar .

Djur jag haft : 7 hästar , hundar , 2katter, fiskar , 2möss , 1kanin 7fåglar och får , jag tror det var alla ?

Ålder : 15 år

Längd : ca 1.70 .. 

Percing : Naveln och tungan , (öronen)

ögonfärg : Melerade eller vad det heter , för er som inte vet vad det är så etyder det att jag har olika färger i ögonen , jag har tex blå, grön ,grå ..

Det var lite om mig , om ni vill veta mer är det bara fråga så kan jag ta upp frågorna senare i bloggen ! puss / maow 








Kommentarer
Postat av: sofija

sv: okej härligt! jodå de är bra med mej :) kram

2010-08-02 @ 16:37:11
URL: http://sofijaboberg.blogg.se/
Postat av: Zoofie

Jag förstår inte folk som måste härma allas jävla namn, varumärken och bloggar. Vill man verkligen bli känd som tjejen som härmade Paow? Nepp.

Jag själv är känd som mig själv, Zoofie med den egna stilen. Testa något liknande.

2010-08-02 @ 18:09:09
URL: http://zoofie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0