inte speciellt nöjd om jag är ärlig


Har tänkt skriva om det här länge, men känns som att man bara klagar massor. Men vet ni en sak...? Tycker ni att jag (jaow) klagar så kan ni kommentera det istället....TACK (:

Iallafall så är det jag på bilden ovan..för ungefär ett år sen. Och fyfan vad jag saknar den tiden, Då hade jag nästan en perfekt kropp enligt mig förutom rumpan. Men men sånt löser sig..he he. Nu har ni nog fattat vad jag ska skriva om. Jag har seriöst gått upp i vikt och blivit tjock......och säg fan inte att jag inte har det för vafan man ser att jag har gjort det, alla ser. Sen är det ju så att även fast jag tränar och vet att mycket på min kropp är muskler går det bara inte in i min hjärna att "muskler väger mer än fett". Jaja hur svårt kan det vara att gå ner i vikt eller bara äta bättre? Inte alls svårt jag vet.....eller i mina tankar är det lätt.HAHAHA iallafall så måste jag bli av med mitt sötsug och att jag dricker cola hela tiden..inte bra I KNOW. Men ändå så trivs jag med min kropp ganska bra förutom mina bröst he he.....men ärligt talat så får ni ta mig för den jag är. Punkt slut

Kommentarer
Postat av: Verna

Man ska aldrig jämföra sin kropp med andras och jag är säker på att din är jättefin :) Min kompis verkade gå upp väldigt mkt i vikt förut men så fort hon slutade träna innebandy osv. så rasade hon i vikt så det är säkert om du säger att det har mkt att göra med dina muskler :)

2010-08-20 @ 06:52:42
URL: http://wurnschtein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0