hos jessica ..

Hej alla söta , nu sitter jag hemma hos Jessica (jaow) hon måste städa sitt rum så jag passar på att bogga lite undertiden :) vad har hänt idag , ja skooooola .. tråkigt men det är ett måste fakttiskt för att kunna komma in på ett bra gymnasie , så tänk på det ni läsare som inte går till skolan ..
Ikväll så vet jag faktiskt inte hur vi ska göra , kanske blir krök eller bara umgås med alla andra som ska kröka satan , planerna var egentligen att vi skulle göra det i morgon men nu blev planerna anorlunda , och det blir bara skit för min baby jessica eftersom hon inte kan kröka idag .. Men isf tar vi igen det i morgon med några andra snygga :) Hehe  .
Men nu ska jag sitta och ha det roligt framför kameran en stund , puss / mrs. M










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0