hola amigos !

Que tal ? he he okej ska sluta skryta om att jag är bäst på spanska "host" aja nu är jag tillbaka jag har ingen att bada med för min bror kan inte sola för han är rädd att bränna sig .. men vafan spelar det för roll egentligen det gör ont i en dag sen blir man brun, men aja men nu har jag iaf solat i en timme skiit varmt .. men jag hoppade i poolen nåågra gånger bara för att svalka mig , men nu käner jag mig iaf lite brunare .
Jag kom ihåg när jag var i mexico när jag brände mig så mycket att min rygg lev helt rosa :/ inte kul .. men så blir det inte i år :)
aja nu ska jag kolla lite facbook och sen försöka komma ut och bada lite igen men alla är juh så tråkiga här satt jag får väl bada själv , Det är därför jag vill ha Jessica här vi skulle ha sviin kul ,och jag har en posetiv sak att säga till henne när jag kommer hem men det kommer ut på bloggen senare isf ! Men ha det bra ska upp och kolla utsikten på våningen högst upp och ta en liten cigg för det förkänar jag nu pussen /eran bästa maow !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0