Godmorgon.

ingen höjdare till morgon kanske , eftersom vi bygger om utanför huset så låter det ganska mycket och det börjar på morgonen och slutar på kvällen så tror inte direkt att vi är favorit grannarna just nu x) Aja har försökt få tag i Rebecca nu på morgonen eftersom jag ska vara inne i stan kl 3 och möta henne , men så klart så har hon inte på mobilen , Så därför känner jag att jag kan sega nu på morgonen istället för att fixa mig :) he he , Men puss på er så länge så ska jag gå ner och äta min frulle som blir kakor och bullar idag :D byebye /m


Kommentarer
Postat av: anna

fin tröja, är den din?

2010-08-09 @ 20:22:15
Postat av: maow

tack så mycket , nej det är min kompis :)

2010-08-16 @ 22:57:30
URL: http://mjjaow.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0