goder kväller allihopa !

Blev en sen kväll idag började med att jag och min bror gick ner till vårat lilla ställe eftersom vi fick äta själva idag , efter det gick vi och åt tog en pizza , men den var faktiskt inte så god .. lite tråkigt så där , kommer alltid tycka sveriges pizzor är godast :) I<3 sweden !
Sen gick vi och busade igen eftersom man blir lite sugen på cigg efter maten , sen gick vi och spelade biljard som är fett kul , lite synd bara att det kostar 1euro (10kr) och när vi spelar tar det typ 1sek sen är det över .. 
Aja nu ska jag till sängen och glo lite tv och äta gott , eftersom jag idag gick ner och köpte lite godis och läsk .
Och idag har jag fotat lite inne på mitt hotellrum och gjort video inlägg men det får jag lägga ut när jag kommer hem till mitt älskade sverige om ni är sugna på att se det ;) Men nu ska jag dra mig mot sängen , pussar / eran älskade michis pickis ! 

Jessica ! Eftersom jag inte kan köpa något fint till dig pga att det inte finns några affärer här , eller det finns men inget fint -.- så tänkte jag köpa hem en annan sak till dig som jag tror att du kommer gilla ! puss SAKNAR DIG !




hittade lite gammalt från när man var likblek och det var vinter .. he he aja brist på bilder som sagt ..
SER NI HUT LÅNG HÅR JAG HADE , MEN F*ITT FRISÖREN KLIPPTE BORT DET ..! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0