gårdagen i sig

Goddagens kära läsare...tänkte berätta lite om gårdagen faktiskt. Den började med att vid fem tiden skickade jag (Jessica) ett sms till min gulleplutt Julia och frågade om hon ville gå ut på en prommis senare på kvällen. Någon sekund senare fick jag svar och hon ville gärna gå ut en sväng. Men våra planer ändrades då jag kom på att vi va ju bjudna hem till david på ilite krök, så why not liksom. Försökte få tag på dricka men orkade inte åka så långt för att hämta den....tur att man är tjej så att boysen bjuder. He he :) I like it!!!!!

Så ett tag senare kom Julle bulle hem till mig så fixade vi oss en aning och sen det stora problemet vad man ska ha på sig. Gick till David och sen blev kvällen rätt lyckad faktiskt, vi hade massor me skoj och drack sådär lagom mycke! GillarT (: Sov gjorde vi i ett badkar fyllt med kuddar, härligt!
 
 
Hehe sexiga pictures må jag säga :)




 

Erik, julia och jag, finaste bilden på oss när vi skulle sova i badkaret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0