funderar på att sova

Faktiskt så gör jag det. Hejdå :)



Fast.....näe, jo alltså jag ska sova om ett tag. Men sen när ska jag skriva såhär kort? Ja inte från och med idag iallafall. Men jag bör sova nu. Vet ni varför? Ne för ni är ju inte tankeläsare precis. Elle?? Vem vet? Jo ni själva antagligen. Men imorgon ska jag träna på morgonen. Därför måste jag sova. Då ve ni liksom. Erkänn att det känns så mycket bättre nu. Nu när ni vet vad eran favorit Jaow ska göra imorgon bitti. Ja men gud så bra. Stora kramar hälsar lilla jesus......eller med andra ord. Jaow :D

Kommentarer
Postat av: feea (felicia aulén)♥ ~ sprallig glad tjej med många vimlande hypoteser

haha :d aa men det blir kul :D

2010-08-02 @ 01:51:42
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sjukt fin blogg du har! :) tänkte bara säga att jag började blogga för ett litet tag sen

och skulle vilja ha lite fler läsare så tänkte fråga dig vad du vill att jag

ska skriva om för att du ska vilja följa min blogg?! :)

ha en bra dag, kram



2010-08-02 @ 11:18:48
URL: http://nadiaabenamer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0