en sak..

yes, en sak ni kanske inte vet om mig är att jag har glasögon och har haft det i ett antal år nu, däremot använder jag oftast linser. Men ibland är det faktiskt jätteskönt att använda glasögon, du behöver absolut inte tänka på att du ska sminka dig eller något. Supernice!! :)

När jag var mindre tyckte jag att det var lite jobbigare, för alla skulle ju alltid springa runt och skrika glasögonorm det var ju så himla roligt på den tiden. Men så kommer jag ihåg en kille i klassen som faktiskt var modig och inte hålla på som alla andra. Istället gick han fram till mig och sa att jag var jättefin i mina nya glasögon. Gullig pöjk!
 


Då vet ni en ny sak för idag. Pussi puss puss från er Jaow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0