det blir nog mot sängen nu .

Haha jag vet att jag sa att jag inte skulle kunna blogga men min söta mamma tog med sin dator så jag kunde det iaf :) Du kommer tycka det är skit kul tror jag :D men du får hålla ut och vara nyfiken ni med söta små bloggläsare ;)

Men nu blir det snart att dra sig mot sängen , har as skön säng , ska försöka ta lite bilder snart inne i vårat hotelrum så ni får se hur jag bor , Men kan inte liva att det kommer innan jag är i sverige igen men ska försöka för eran skull !
Aja nu blir det iaf sängen och tv en stund , kännns riktigt sjukt faktiskt att jag somnar ganska sent här uppe ändå men jag vaknar sjukt tidigt för att vara mig , Hemma i sverige kan jag lixom sova till 2 och tycka att det är lite , nej men ni fattar , imorgon blir det nog lite annan bloggning för det händer inte så mycket olika saker här nere direkt , förutom att jag har bränt mig ..  det kanske jag sa innan , men skit samma nu fick ni höra det igen , min mamma säger att jag redan har blivit riktigt brun så det är juh ett plus iaf :) Men nu ska jag till min sköna säng puss på er mina sötisar ! saknar dig jaow !




jag älskar oss !! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0