Det är ju verkligen min dag ..

Hej sötisar eran älsklings maow här , Nu sitter jag inne men världens största mens verk , Ja ni såg rätt jag har varit här i ca 3 dagar och jag får min mens gud verkar verkligen älska mig , kommer ju knappt kunna bada och som ni kanske inte vet så älskar jag att bada , nu när jag är här kan jag vara i poolen i över en timme och tycka det är skit mysigt . Och det som jag är mest orolig för ar ätt jag inte kommer kunna åka vattenskoter i år pga att min mens kom , men jag får bara be till gud att den börjar lugna ner sig snart !

Föresten ni som undrar varför jag och Jaow bloggar om olika saker hela tiden är det pga att vi inte kan prata med varandra och är inte med varandra så vi pratar om vad just vi själva gör och tänker just nu . kyssar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0