ååååh !

Asså jag hatar er jävla cp barn som ska gå runt och hosta och snora hela tiden för nu har börjar jag också bli sjuk !har varit den ända som typ klarar mig , men har känt miog sjuk typ hela dagen , men ska egentligen inte gnälla förens i morgon , vem vet kanske inte känner något alls i morgon . Aja det är fortfarande inte speciellt trevligt..

Gårdagen kanske jag ska berätta om , faktiskt så gjorde jag inget speciellt , det började med att jag jobbade från 08.30-17.30 sen åkte jag hem duschade snabbt och åkte direkt till Annica och fixade mig lite där sen gick vi ut och träffade filip som kastade in mig i en buske satt på mig och aa .... Sen gick vi hem alla tre till Annica och hade det lite trevligt till en film . Men vi orkade inte ens kolla klart innan vi gick ut igen , men eftersom Filip blev tråkig så drog han hem ,medans jag och Annica satte oss och verkligen pratade om värsta känslorna i typ 2 timmar . sedan gick vi hem och typ somnade dirr. 
Idag har jag inte gjort mycket vaknade kollade lite på film gick ner med annica och köpte godis sen gick vi hem igen och tittade på en skräckfilm som vi inte såg ett skit av eftersom hennes data var jätte mörk så bilden var typ svart hela tiden -.- ´haha. Sen kom min mamma och hämtade mig vid 19.00 , åt mat tittade på tv duschade och typ inget mer :P Men nu ska jag typ dricka vatten är skit törstig och sedan röra mig mot sängen , så ha det så bra och skriv gärna en kommentar om vad ni gjort i helgen :) puss på er ! / m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0